onsdag 16. mai 2007

Gammel kontaktannonse


Noen som husker at Tom Idar for en del år siden utfordret Fredrik til å finne seg dame gjennom kontaktannonse? Useriøs som han var på den tiden, så valgte Fredrik å skrive et sykt innlegg til Dagbladet i håp om å få seg en dame. Egentlig kun i håp om å havne på trykk i en av Norges største aviser. Gleden var stor da en hel nasjon med 10 kroner eller mer på kontoen kunne beskue denne annonsen en vakker januardag i 2005.

Men Fredrik hørte aldri noe fra noen jenter. Ingen ønsket tydeligvis å ta kontakt med denne litt spesielle skapningen bak kantaktannonsen "Seljebækk caling". Skuffet, og nedbrutt innså Fredrik at han hadde mislykkes i utfordringen fra Tom Idar. Hadde ikke noen sett annonsen engang? Ikke så mye som "Dæven du er dum"-kommentarer var å oppdrive.

Helt til nå, når ledelsen har vært å snoket litt rundt på nett. Riktignok var det ingen som tok kontakt, men Fredriks annonse har blitt lagt merke til, og diskutert på en nettside kalt nybaktmamma.com. Tydeligvis appelerte Fredrik til nybakte mødre.

Her er noen av kommentarene som har gitt Fredriks kontaktannonseliv en ny giv.

"Egenreklame av meget høy kvalitet!"
"og så jeg som trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv....... sukk...."
"Jeg også. Må revurdere.."
"det er jo MIN mann jo... ser dere hvor jeg er i fra?? må jo være han,vi er da ikke såååå mange her..."

Her er "diskusjonen" på nybaktmamma.com

4 kommentarer:

KimS verden sa...

Hehe genialt det der.

Men det slår mæ litt, ka i faen du gjorde på nybaktmamma.com? Æ håpe og trur at det fins ei enkel forklaring. Har du kanskje funnet en sjekkeplass kor man treff jackpot hver gang?

Ledelsen sa...

Hehe.. frykta dette spørsmålet ville dukke opp. Enkel forklaring. Google + Seljebækk for å se om denne bloggen dukket opp, og første treff er nybaktmamma.com. =)

Anonym sa...

hahahah så jævla bra, e d muli!

Ckeey sa...

hehe, æ syns du skal skrive inn der, og høre om det e nån som e interessert;p hehe